Facebook Pixel LHQ vs RWP 27th Match, Pakistan Super League 2026 Discussions

Match Details

live back arrow

LHQ vs RWP, 27th T20, PSL 2026 discussions

team important image
RWP
178-9(20.0)
Lahore Qalandars won by 32 runs πŸ†
LHQ
(20.0)210-4
team image
Match info
Summary
Scorecard
Discussions
Points Table
nandu mouli
nandu mouli Top Contributor

Totally fixing match...... So many catches dropped so many midfields πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚

Bikram Ray
Bikram Ray

Sabse ganda league after BPL (bangladesh).....

RJ Romeo Islam Roni
RJ Romeo Islam Roni

Agar RWP ko Dubara be bat karne chance milegi fir be ye run nehi chase kar sakta😁😁

vks
vks

rei mitchell luchha bowling lo 47 ichhav...test aadathav entra munda

Hasnain Malik
Hasnain Malik

(Lahore Qalandars win this match 🏏 inshallah)

MSD
MSD

May b e match chase aitundochu anipistundi guys Ivanni fixing matches ye Batsmens aiteh unnaru foreign players tappa e kodukulani nammadaniki veelu ledhu RWP deggara 3 foreign players unnaru lets See

shaik masthanvali
shaik masthanvali

Nenu chusindi nizam na 6over's 75 ho my god wkts loading inka

7
1
Ali Ansari
Ali Ansari

Jitne bhi match hai sab one side hai full fixing league

Ujjwal Singh
Ujjwal Singh

ipl ke dhul ke bhi barabar nii hai ye league

Abdul Ghaffi
Abdul Ghaffi

Guys tenshion nahe lene 2nd inning me pitch bowling pitch ban jayegii Mohsin Naqvi ne order dediya han🀑🀑🀑

Md Shabbir Alam
Md Shabbir Alam

Mohammad Amir galat team mein chala gaya hai

Kalotra Fayaz
Kalotra Fayaz

Fixing ki bi koi haad hoti hai pr ye kuch zyada he fix hoo Gaya hai

noor pasha
noor pasha

Ivalti nundi varasaga 4 matches gelichidi Lahore raasi pettukondi

6
1
Ali Ansari
Ali Ansari

Jis hisab se run rate leke chal rahe lag tho raha kuch halchal hogi lekin in log ke uper se bharosa uth chuka hai bahoot dubaya ye league ne

Abdul Ghaffi
Abdul Ghaffi

Score buhut zada hugya hen isliye Pitch abhe se bowling show krwa raha takay 2nd inning me masla na hunπŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Narayana M
Narayana M

Meeru ee betting field lo unnantha sepu modda gudisipovadame, come out as soon as possible, experience tho chepthuna

Previous Discussions

LHQ vs QTG

26th Match T20

KRK vs ISU

25th Match T20

HHK vs RWP

24th Match T20