Search
Match Details
Normal hi tha bhai
Sahi ha normal ha ziada over base nahi ha
Bowlers ke liye kuch special hai ? Ya batting friendly hai ?
Slow wicket ha pr zalmi straight chase kry ge
Agla over pe wickets ghirega