Match Details


Aur kuch hai
Wah ji pitter bhomiya ban gaye aap to.
Babar azam beta ha virat kohli ka
Pehele bap se sikhne bolo
Worst pic babar
Ab bolo babar azam test player sala
,🤣🤣🤣 gobar azam
Buy a parrot and sit on roads 😁😁
He to pagal hogiya
Konsa game app meih khel rahe ho
Bro ye match nhi hoga cancel ho jyega
Worst player babar
Babar azam century 110 ball 100 run
Pakistani player team ko Barbad Kar dete Hai
Ye T20 match hai aur babar ko 112 runs banane ke liye 130 balls lagegi 🤣😂
Wow century with 64 strike rate
Bolne mai sharm kar lo bhai babar ko compare kr rahe ho Virat sir se Virat sir mut denge to aise aise babar 100 se jayda paida ho jayega
Babar Azam 400 score marega
Mad